Play / Download He correctly predicted the final score of the Cavs-Nets game 😱 The live commentary πŸ”₯🀣
6, 388, 738 views

 569, 752 Likes    0 Dislikes

Bleacher Report

Bleacher Report

Published on 2 weeks ago





He correctly predicted the final score of the Cavs-Nets game 😱 @br_betting

The live commentary πŸ”₯🀣

(via @mr_bagislife)

Subscribe: https://www.youtube.com/user/BleacherReport?sub_confirmation=1
Follow on IG: http://www.instagram.com/f/bleacherreport
Follow us on Twitter: http://www.twitter.com/bleacherreport
Like us on Facebook: http://www.facebook.com/bleacherreport

#shorts #sports #nba


BePedro BePedro . 18 seconds ago
Rondo so ass man🀣🀣🀣
uhNuisanc3- uhNuisanc3- . 8 minutes ago
Let's goooooo!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
LameWays Artistry LameWays Artistry . 29 minutes ago
β€œOH!”
P.A.Y.N.E 19 P.A.Y.N.E 19 . 33 minutes ago
"the exact score Bruh" 😭😭😭😭
Haze Haze . 48 minutes ago
The way this fool speaks... smh. Sounds like he has an extra.
Blackgoblin974 on Ig Blackgoblin974 on Ig . 51 minutes ago
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Trojan Fan Trojan Fan . 57 minutes ago
Brah brah
JasonIsJay JasonIsJay . 1 hour ago
congrats!
Clint Westwood Clint Westwood . 2 hours ago
Easy to predict a scripted contest
aznnp77 aznnp77 . 2 hours ago
P.S. Most of this videos are recorded after the fact. That shit was probably on DVR.
aznnp77 aznnp77 . 2 hours ago
That's the biggest waste of money, especially if it wasn't extremely late in the game. And to put $25 on it yikes. Fanduel should pay for the rights to this video and show it to all their players. It'll make them hundreds of thousands of dollars.
Aaron Phillips Aaron Phillips . 3 hours ago
You how stupid you have to be to make a bet on something like that choice prime stupid keep your money
Kessh Kessh . 3 hours ago
a random guy bet for 108 - 114
thomas donaldson thomas donaldson . 3 hours ago
I felt that πŸ˜†
Jokers gaming Jokers gaming . 3 hours ago
So kirie made 2 free throws and score stood the same?
sehhi vooty sehhi vooty . 3 hours ago
β€œFree toes”
Alex Pottinger Alex Pottinger . 3 hours ago
Kyrie his new favorite player
Grammar Police Grammar Police . 3 hours ago
thats how rare it is to win this bet
Lebanto Lebanto . 4 hours ago
U sound like a npc in gta San Andreas
Stickboy Fpv Stickboy Fpv . 4 hours ago
Dayyuumm!
Krimo K Krimo K . 4 hours ago
We all know its fake, ticket made after look corner
Roman Smith Roman Smith . 4 hours ago
Like dam bruh
FBZOMBiES FBZOMBiES . 5 hours ago
the silence when rondo shot
Kevin Kevin . 5 hours ago
What kinda betting app is he usinh?
Dukes07 Dukes07 . 5 hours ago
Congrats man!
declan littleford declan littleford . 5 hours ago
Niiice
Henrique Scherer Henrique Scherer . 6 hours ago
Dont promote gambling
johnisasexyname johnisasexyname . 7 hours ago
Im happy for this man hope he knows he is blessed
Alex John Alex John . 7 hours ago
Imagine the sound he would’ve made if rondo hit that
Chickey shorts Chickey shorts . 7 hours ago
Congrats
kvrbin kvrbin . 8 hours ago
Mans has the almanac from back to the future πŸ˜‚
Justin Rivera Justin Rivera . 8 hours ago
I need you to het just as excited when they pass a bill tjay hives out 30k free unemployment
diesel sour diesel sour . 9 hours ago
Is that DC or Baltimore accent lol
FMB_Honcho FMB_Honcho . 9 hours ago
Mannn my biggest bet was 2500 to come up on 12k😭 had ah crazy win streak goin no cap
yannick willems yannick willems . 9 hours ago
Omg bruh ok bruh u see bruh 😹😹🀣
Zombot Playz Zombot Playz . 10 hours ago
I woulda been so mad that I only wagered 25 bucks😭
nic t nic t . 10 hours ago
$25?? 🀣🀣🀣🀣 A measly $250 could’ve banked you 50k
ItzCody NowBye. ItzCody NowBye. . 11 hours ago
What app is that??
Aaron Jensen Aaron Jensen . 11 hours ago
Fake fake fake
Husker Bluejay Husker Bluejay . 12 hours ago
Fanduel propaganda
Happy Gilmore Happy Gilmore . 12 hours ago
Who the fuck bets that amount of money on a correct score that’s nuts. He’s going to lose that money so quickly because he’s reckless
Laz Lucas Laz Lucas . 13 hours ago
Lovvvvveee iiitt nice dude
2 EZ 2 EZ . 13 hours ago
Off $25
Uhuru Askari Uhuru Askari . 14 hours ago
FanDuel here I come.
π•½π–Šπ–‡π–Šπ–‘ π•°π–Žπ–Œπ–π–™ π•½π–Šπ–‡π–Šπ–‘ π•°π–Žπ–Œπ–π–™ . 14 hours ago
It was at that moment, that you realized...

Bro got 5.7k richer than you, while you lay across your couch, feet up, and covered in Dorito crumbs
eeNORMus 1 eeNORMus 1 . 14 hours ago
Share the love my nicca lol!
Austin paul Slovak Austin paul Slovak . 14 hours ago
It hit a Yankee's fan in the head and it knocked some sense into him about the Yankee redsox rivalry
Garret Henderson Garret Henderson . 15 hours ago
Dude needs to take a speech class.
Andre Is Good Andre Is Good . 15 hours ago
I’m happy for him I thought rondo was gonna drain it











Copyright Β© 2022 Earlyrunz.com. All Rights Reserved
Made with by RegiTech